http://funkade.farsiblog.com/ جوک های جدید,جوک بی ادبی ,سرگرمی ,

شیر و لیمو، معجونی برای کاهش چین و چروک

سایت ویتامین خنده ,جوک های جدید بدون تکرار

شیر و لیمو، معجونی برای کاهش چین و چروک

۱,۰۶۵ بازديد

شیر و لیمو، معجونی برای کاهش چین و چروک

با لوسیون چربی شیر و لیمو ترش،علاوه براینکه پوست شما را تقویت میکند،درمحو شدن چین و چروکهای ریز و درشت هم موثر است .و میتوانید از پوست خود مانند گنجی گرانبها نگهداری کنید

طرز تهیه :نصف فنجان شیر پر چرب رادر قابلمه بریزید و به مدت سه دقیقه روی حرارت مستقیم اجاق قراردهید، سپس ظرف را به مدت 15 دقیقه در هوای آزاد اتاق بگذاریدتا لایه ای از چربی روی آن تشکیل شود.

لایه چربی را با نصف آب لیمو ترش تازه مخلوط کنید و به صورت ماسک روی پوست کاملا تمیز بگذارید، 2 دقیقه ماساژ دهید، این ماسک باید حدود 5 ساعت روی پوست شما باقی بماند .و یا باید شب تا صبح روی صورت بماند،برای شستشو از آب ولرم بدون محلول شوینده استفاده کنید .

این ماسک پوست شما را تقویت می کند و چین و چروکهای را از بین می برد .، جذب این مواد فوق مغذی برای پوست با یک یا دوبار استفاده از این ماسک فوق العاده موثر درزیبایی پوستتان شگفت زده خواهید شد ،همچنین با این روش علاوه برمواد مغذی فوق،میزان قابل توجهی اکسیژن به سلولهای پوست میرسد که باعث قوام بیشتر و باز شدن خطوط صورت و شفافیت و برگشت خاصیت الاستینه به پوست خواهد شد . حتما امتحان کنید تا معجزه ان را در پوستتان ببینید.

نکات استفاده از کرم های ضد چروک

1-برای استفاده از کرم های پوستی به پزشک متخصص مراجعه کنید. تا متناسب با نیاز شما یک کرم خوب تجویز شود.

2-نحوه ی استفاده از این کرم باید به طور روزانه باشد تا اثر گذاری مناسبی را بر روی چین و چروک های خود مشاهده نمایید.

3-بهتر است با ورود به سنین 3 و 40 پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک ها انجام دهید.

4-معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. بنابراین شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

5-رادیکال‌های آزاد تولید شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلول‌های پوست صدمه می ‌رسانند. تماس‌های مکرر و طولانی با نور خورشید سبب پیر شدن تدریجی پوست خواهد شد. بنابریان همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالعه مطلب کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.